--> Praca - Oferty Pracy Warszawa : Gazeta Praca - Gratka - Info Praca - Praca pl - Goldenline Praca - Pracuj
jesteś tutaj: nf.pl > Praca > Oferta pracy: SENIOR BRAND MANAGER

SENIOR BRAND MANAGER

pracodawca: Headhunters Group
miejsce pracy: Warszawa
dodano: 2017-09-13
Oferta pochodzi z serwisu

Pracodawca.compracodawca.com



Dodaj ogłoszenie »

Wstęp:
Naszym klientem jest globalny koncern obecny w Polsce od wielu lat z silną pozycją lidera w segmencie żywności. Firma posiada marki międzynarodowe i lokalne w swoim portfolio, które cieszą się popularnością wśród polskich konsumentów. Tworzy korzystne środowisko pracy dla zespołu, dba o rozwój potencjału swoich pracowników poprzez system ukierunkowanych szkoleń i systematyczny update wiedzy.
Wymagamy:

Opis stanowiska:


Nazwa stanowiska: Senior Brand Manager
Dział: Marketingu
Raportuje do: Marketing Managera
Podległy zespół: Jedna osoba
Lokalizacja: Warszawa
Kraj: Polska

Cel stanowiska:

Prowadzenie marki premium, odpowiedzialność za jej pozycjonowanie, rozpoznawalność, wzrost procentowy w rynku i realizację wyniku finansowego na marce

Główny zakres odpowiedzialności:

  • Zarządzanie strategiczne marką współudział w budowaniu strategii marki
  • Rozwój portfolio produktowego, poprzez wprowadzanie nowych produktów na rynek i tworzenie innowacji
  • Budowanie wizerunku, pozycjonowania i udziałów rynkowych dla marki
  • Przygotowanie i egzekucja strategii komunikacji marki w modelu 360
  • Tworzenie planów finansowych dla marki
  • Współtworzenie polityki PR marki i monitorowanie jej wdrażania w rynek
  • Zarządzanie procesami NPD
  • Praca z agencjami badawczymi, marketingowymi i PR -owymi
  • Zarządzanie pracą Junior Brand Managera
  • Współpraca z działami sprzedaży, logistyki, finansów i produkcji

Oczekiwane wyniki i główne wskaźniki efektywności:

Realizacja KPI firmy w obszarze marki (udziały rynkowe, profitować marki, wizerunek)

Wymagania:


Niezbędne:

  • Od 3 do 5 lat samodzielnej pracy z marką, najchętniej lokalną
  • Wykształcenie wyższe (Marketing i Zarządzanie)
  • Doświadczenia we wdrażaniu nowych produktów mile widziane


Pożądane:

  • Doświadczenie na rynku FMCG po stronie brand marketingu
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami
  • Doświadczenie w międzynarodowym środowisku

Kompetencje:

  • umiejętności interpersonalne
  • zdolności niestandardowego myślenia
  • umiejętności analityczne
  • praca zespołowa
  • praca koncepcyjna
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Oferujemy:

  • umowa o pracę (pierwsza na czas określony)
  • pakiet dodatkowych świadczeń (opieka medyczna, karnet multisport, bony obiadowe)
  • premia (oparta na realizacji celów)
  • narzędzia pracy (samochód, telefon, komputer)