--> Praca - Oferty Pracy Warszawa : Gazeta Praca - Gratka - Info Praca - Praca pl - Goldenline Praca - Pracuj
jesteś tutaj: nf.pl > Praca > Oferta pracy: KEY ACCOUNT MANAGER

KEY ACCOUNT MANAGER

pracodawca: Headhunters Group
miejsce pracy: Kraków
dodano: 2017-09-13
Oferta pochodzi z serwisu

Pracodawca.compracodawca.com



Dodaj ogłoszenie »

Wstęp:
Nasz Klient jest spółką należącą do grupy europejskiej, której korzenie sięgają ponad 100 letniej tradycji. Firma jest jednym z najważniejszych graczy branży FMCG w Polsce i na świecie. Firma posiada innowacyjne produkty o wysokiej jakości, które cieszą się popularnością wśród naszych rodaków. Organizacja dba o atrakcyjne środowisko zawodowe, wysoką kulturę pracy i dokłada wszelkich starań, aby lokalne społeczności czerpały korzyści z prowadzonej działalności firmy.
Wymagamy:

Opis stanowiska:


Nazwa stanowiska: Key Account Manager
Dział: Sprzedaży Nowoczesnej
Raportuje do: Dyrektora Runku Nowoczesnego
Podległy zespół: Stanowisko samodzielne
Lokalizacja: Warszawa, Kraków, Poznań
Kraj: Polska


Cel stanowiska:


Budowanie relacji z klientami z rynku nowoczesnego i realizacja planów biznesowych takich jak: wartość sprzedaży, obroty, marża i udziały rynkowe


Główny zakres odpowiedzialności:

  • Budowanie i rozwój relacji handlowych z kluczowymi klientami sieciowymi na poziomie central zakupowych i działów operacyjnych
  • Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, odpowiedzialność za wynik finansowy sprzedaży, marżę netto i obrót
  • Realizacja założeń firmy w zakresie wprowadzenia nowych produktów na rynek i optymalizacji portfela produktowego
  • Opracowanie i wdrożenie promocji i działań pro-sprzedażowych, realizujących strategię firmy, jak również koordynowanie zamówień oraz procesu logistyki
  • Monitorowanie rynku, obserwacja branży i dynamiki
  • Realizacja programów wsparcia sprzedaży
  • Planowanie i egzekucja działań promocyjnych z klientami na poziomie ogólnopolskim
  • Aktywne uczestnictwo w planowaniu budżetów rocznych dla poszczególnych klientów i dla całego kanału
  • Współpraca z innymi działami w firmie m. in. marketingu, zarządzania kategorią, analiz i badań, innowacji produktowych w celu wdrażania i realizacji wspólnych projektów


Oczekiwane wyniki i główne wskaźniki efektywności:


Obrót, marża, udziały półkowe i wskaźnik satysfakcji klienta

Wymagania:


Niezbędne:

  • Min. 3-5 lat doświadczeń w pracy po stronie firmy FMCG
  • Wykształcenie wyższe (chętnie ekonomiczne, marketing, zarządzanie)
  • Doświadczenie po stronie działu marketingu produktowego, tradowego czy brandowego


Pożądane:

  • Min. dwa pełne cykle negocjacyjne zamknięte z kluczowym klientem
  • Doświadczenie we współpracy z klientami z kategorii sieci ogólnopolskich


Kompetencje:

  • zdolności analityczne
  • komunikacja interpersonalna
  • praca w zespole
  • orientacja na cele do wykonania
  • język angielski w mowie i piśmie
  • zdolność wpływu i perswazji

Oferujemy:

  • umowa o pracę (pierwsza na czas określony, druga na czas nieokreślony)
  • narzędzia pracy, dodatki (samochód, telefon, komputer)
  • system premiowy (oparty na wynikach)
  • rozwój, awanse w Polsce i poza krajem (oparte na systemie organizacji)
  • świadczenia socjalne (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)


Podobne oferty