--> Praca - Oferty Pracy Warszawa : Gazeta Praca - Gratka - Info Praca - Praca pl - Goldenline Praca - Pracuj

Group Key Account Manager/Channel

pracodawca: Headhunters Group
miejsce pracy: Warszawa
dodano: 2017-09-13
Oferta pochodzi z serwisu

Pracodawca.compracodawca.com



Dodaj ogłoszenie »

Wstęp:
Grupa działa na świecie od ponad 70 lat, jest uznanym liderem w swojej branży, a swoją pozycję zawdzięcza wysokiemu poziomowi zarządzania organizacją, dynamice zmian i procesom umożliwiającym rozwój lokalny i globalny. Nasz klient posiada portfolio marek cieszących się popularnością na całym świecie, a dzięki zaangażowaniu w rozwój lokalnych rynków, tworzy i rozwija nowe marki na wielu rynkach świata, m.in. w Polsce. Marki lokalne są wpisane w strukturę naszego rynku, preferencję konsumentów i globalny kierunek rozwoju firmy. Nasz klient prowadzi sprzedaż do klientów B2C i B2B.
Wymagamy:

Opis stanowiska:


Nazwa stanowiska: Group Key Account Managera/ Channel Managera
Dział: Sprzedaży Nowoczesnej
Raportuje do: Dyrektora Działu Sprzedaży
Podległy zespół: Kilkuosobowy zespół pracowników do 5 osób
Lokalizacja: Warszawa, Poznań
Kraj: Polska


Cel stanowiska:


Zbudowanie polityki rozwoju sprzedaży dla kanału w rynku nowoczesnym i efektywne wdrożenie jej w perspektywie średnio i długoterminowej; realizacja planów sprzedażowych rocznych w kanale rynku nowoczesnego; prowadzenie zespołu managerów odpowiedzialnych za współpracę z Kluczowymi Klientami ich odpowiedni rozwój i pobudzanie motywacji do wychodzenia poza standardowe schematy działania


Główny zakres odpowiedzialności:

  • Kreowanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla klientów z rynku nowoczesnego przy współpracy z zespołem Key Account's w Polsce i we współpracy z centralną firmy na poziomie europejskim
  • Aktywne uczestnictwo w spotkaniach z centralami klientów sieciowych w celu budowania relacji, wsparcia zespołu Key Account w negocjacjach rocznych
  • Zarządzanie zespołem poprzez wyznaczanie celów, motywowanie do ich realizacji, szukanie nietypowych rozwiązań na poprawę biznesu i zwiększenie efektywności biznesowej
  • Koordynacja współpracy z kluczowymi klientami w tym odpowiedzialność za wynik finansowy w skali roku i realizację KPI firmy
  • Przygotowanie i monitorowanie budżetów rocznych dla klientów z kanału zorganizowanego rynku
  • Zarządzanie współpracą wielofunkcyjnych zespołów wewnątrz firmy
  • Współudział w planowaniu i rozwoju polityki firmy na poziomie Zarządu w Polsce
  • Przygotowanie podsumowań i raportów dotyczących rynku w perspektywie czasowej


Oczekiwane wyniki i główne wskaźniki efektywności:


Realizacja planów sprzedażowych firmy i realizacja KPI firmy

Wymagania:


Niezbędne:

  • Min. 5 lat doświadczeń jako Key Account Manager, z czego min 2 lata na stanowisku Group KAMgr czy Senior KAMgr z zespołem
  • Wykształcenie wyższe (chętnie Marketing i Zarządzanie, Ekonomia)
  • Doświadczenie po stronie innych działów wspierających biznes takich jak: marketing, sprzedaż tradycyjna, trade marketing, planowanie czy reklama i PR


Pożądane:

  • Znajomość klientów międzynarodowych i doświadczenie w pracy z takimi klientami
  • Praca w firmie globalnej sektora FMCG z lokalnym portfelem produktów


Kompetencje:

  • leadership
  • przywództwo i pozytywne myślenie
  • planowanie strategiczne i analityczne myślenie
  • praca na wizji, misji i celach
  • umiejętności komunikacji interpersonalnej
  • zdolności wpływu i oddziaływania na innych
  • znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • umowa o pracę (pierwsza na czas określony, druga na czas nieokreślony)
  • narzędzia pracy, dodatki (samochód, telefon, komputer)
  • system premiowy (oparty na wynikach)
  • rozwój, awanse w Polsce i poza krajem (kariera w polskich strukturach i globalnych)
  • świadczenia socjalne (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport)


Podobne oferty