Nowoczesna Firma (prace) - www.nf.plhttp://praca.nf.plplCopyright (c) Nowoczesna Firma All rights reserved.Wed, 12 Dec 2018 00:07:06 +0100Nowoczesna Firma (prace) - www.nf.plhttp://z.nf.pl/i/logo_nf_60.gifhttp://www.nf.pl6032http://praca.nf.pl/Praca/1279657725/ap-team-leader-(with-spanish)/karierawfinansachAP Team Leader (with Spanish)-Dąbrowa Górniczahttp://praca.nf.pl/Praca/1279657725/ap-team-leader-(with-spanish)/karierawfinansachWed, 30 Nov -0001 00:00:00 +0100
AP Team Leader (with Spanish)
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza

KIM JESTEŚMY:

Shared Service Centre Europe to centrum usług finansowo księgowych ArcelorMittal – jednego z największych producentów stali na świecie. SSCE dostarcza szeroki zakres usług finansowo-księgowych typu “back-office”  w obrębie OtC, PtP oraz R2R. Dodatkowo SSCE świadczy specjalistyczne usługi z zakresu podatków,  SOx/IC oraz sprawozdawczości zarządczej.


Responsibilities:

  • Team management (regular meetings, frequent feedbacks, development plan, performance discussions and appraisals, career planning),
  • Processing of accounting transactions according to documentation
  • Identifying potential process improvements
  • Perform daily tasks and interact with people at all levels within and outside the organization
  • Performing other duties connected with AP area
  • Monthly reports preparation
  • Maintain relationship with Client

Requirements:

  • More than 5 years of work experience in AP accounting preferably in SSC,
  • Degree in Accounting - would be an asset
  • Advanced level of English and Spanish
  • Experience people management
  • Experience with Microsoft Office (must possess advanced Excel skills)

 

Required soft skills:

 

  • Ability to understand various business concepts, models and processes
  • Strong communication and presentation skills, stakeholder management and customer service orientation
  • Self-motivation, well organized and a demonstrated problem solver
  • Capability to work under pressure, leading projects in a highly competitive environment

We offer:

  • Market competitive salary
  • Interesting work in international environment with modern working tools
  • Professional Training
  • Language training during working hours
  • Subsidized canteen
  • Social package includes: private medical care in Medicover; MultiSport or MultiKino package; retirement program for employees
  • Studies refund
  • Holiday Funds
  • Private gym / fitness room

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem:

 

  APLIKUJ TERAZ  

 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
]]>
http://praca.nf.pl/Praca/1362130360/glowny-specjalista-w-dziale-ksiegi-glownej-(gl)/karierawfinansachGłówny Specjalista w dziale Księgi Głównej (GL)-Dąbrowa Górniczahttp://praca.nf.pl/Praca/1362130360/glowny-specjalista-w-dziale-ksiegi-glownej-(gl)/karierawfinansachWed, 30 Nov -0001 00:00:00 +0100
Główny Specjalista w dziale Księgi Głównej (GL)
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza

KIM JESTEŚMY:

Shared Service Centre Europe to centrum usług finansowo księgowych ArcelorMittal – jednego z największych producentów stali na świecie. SSCE dostarcza szeroki zakres usług finansowo-księgowych typu “back-office”  w obrębie OtC, PtP oraz R2R. Dodatkowo SSCE świadczy specjalistyczne usługi z zakresu podatków,  SOx/IC oraz sprawozdawczości zarządczej.


Responsibilities:

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych w sposób zgodny z przepisami prawa bilansowego i zasadami przyjętymi przez obsługiwane Spółki,
  • Przygotowywanie / nadzór nad sporządzaniem terminowo poprawnych sprawozdań i deklaracji w terminie wymaganych przepisami prawa, wytycznymi Grupy ArcelorMittal (w tym sprawozdań NBP i GUS); raportowanie w systemie i wg standardów Grupy ArcelorMittal,
  • Nadzorowanie całości spraw z zakresu księgowości i GL, a w szczególności kontrolę prawidłowości i terminowości księgowań na kontach wszystkich obsługiwanych Spółek,
  • Przygotowanie sprawozdania finansowego obsługiwanych Spółek oraz współpraca z biegłym rewidentem podczas badania bilansu,
  • Terminowe i poprawne zamknięcie miesiąca/roku; uzgadnianie sald prowadzonych kont, w tym sald rozrachunków (włączając interco reconciliation),
  • Koordynacja pracy zespołu GL; nadzór i monitoring obszaru GL w zakresie świadczonych usług dla obsługiwanych spółek,
  • Koordynacja pracy zespołu AP; nadzór i monitoring obszaru AP w zakresie świadczonych usług dla obsługiwanych spółek,
  • Analiza, przygotowanie i księgowanie dokumentów PK dotyczących KG, księgowania związane z zamknięciem miesiąca (np. wycena rozrachunków, wiekowanie należności, przegrupowanie sald, aktualizowanie rezerw i odpisów aktualizujących); aktywny udział w zamknięciach miesięcznych, kwartalnych i rocznych,
  • Księgowanie i archiwizacja dokumentów dotyczących m.in. zapasów, środków trwałych, rezerw, listy płac, rozliczania inwentaryzacji,
  • Analizy, przygotowywanie raportów i innej dokumentacji,
  • Śledzenie na bieżąco przepisów z zakresu rachunkowości i ich wdrażanie,
  • Regularny kontakt z klientem wewnętrznym/zewnętrznym,
  • Udział w projektach ciągłego doskonalenia; usprawnianie procesów i procedur,
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

Requirements:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane w obszarze finansów i księgowości,
  • Bardzo dobra znajomość przepisów rachunkowości, wiedza z zakresu IFRS,
  • Min. 3 lata doświadczenia w obszarze pełnej księgowości (księga główna – GL), mile widziane doświadczenie w dziale AP,
  • Min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem / obszarem; mile widziane doświadczenie w pracy w SSC/BPO,
  • Znajomość języka angielskiego – w stopniu umożliwiającym komunikację w mowie i piśmie,
  • Doświadczenie w pracy z systemem SAP będzie znaczącym atutem,
  • Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności programu MS Excel,
  • Umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu, dyspozycyjność,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, przejawianie inicjatywy, otwartość na zmiany,
  • Terminowość w realizacji zadań,
  • Komunikatywność i umiejętność analitycznego myślenia.

We offer:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Szkolenia profesjonalne oraz szkolenia językowe,
  • Dofinansowania do posiłków,
  • Bogaty pakiet socjalny obejmujący m.in. opiekę medyczną Medicover, pakiet MultiSport / MultiKino, Pracowniczy Program Emerytalny, Dofinansowanie do wypoczynku tzw. "Wczasy pod gruszą",
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji „Dnia Hutnika”,
  • Dofinansowania do studiów / kursów profesjonalnych,
  • Prywatną siłownię/salę fitness.
 

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem:

 

  APLIKUJ TERAZ  

 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
]]>
http://praca.nf.pl/Praca/1362130361/gl-team-leader/karierawfinansachGL Team Leader-Krakówhttp://praca.nf.pl/Praca/1362130361/gl-team-leader/karierawfinansachWed, 30 Nov -0001 00:00:00 +0100
Based in Ada, Michigan, Amway is one of the world's leading direct sales companies. We operate in more than 50 countries around the world offering a variety of products: health, beauty and home care. Amway Business Services Center was established in March 2010 to provide state of the art service to corporate operations across Europe, India and Africa. From graduates to highly qualified experts we hire the best professionals in the fields of Finance, Customer Service, Marketing, IT and HR. Here, you have the opportunity to add value and be valued – to achieve your professional goals and work with truly exceptional people. We believe in your potential and we value your talents.
Currently we are looking for a person for the position of:
GL Team Leader
Key activities
  • Manage and lead GL Team
  • Responsible for staff training and development (provide performance feedback to team members)
  • Manage performance appraisal process and development of all reports
  • Represent GL Team in internal and external meetings and workshops
  • Hands-on approach – understanding tasks of individual team members and being able to step in if needed
  • Control over the period end close, BS Reconciliation and day-to-day GL activities
  • Manage relationships with various stakeholders
  • Perform risk assessment, prepare and execute risk mitigation plan
Key Qualifications required
  • 5+ years of professional experience in various financial/accounting positions
  • At least 1 year of supervisory experience
  • Very good language skills in English
  • Communicative German would be an asset
  • Completed degree in higher education in Finance
  • Good knowledge and understanding of accounting controls
  • Strong leadership skills
  • Excellence communication skills and capability to adapt to a demanding environment
  • Strong interpersonal skills with ability and confidence to operate at senior levels within company clients together
  • Very good analytical skills
What we offer
  • The opportunity to work in a multicultural company
  • Attractive salary
  • Benefit package
  • Supportive international team environment
How to apply

If you are interested in this job, please send your application via "Apply" button.

 

The following statement should be enclosed to your application:
"I hereby give consent for my personal data included in my application to be processed by Amway Business Centre-Europe Sp. z o.o. located in Zabierzów (adres: Krakowska 280 str., 32-080 Zabierzów) for the purposes of current and future recruitment processes, in accordance with the Personal Data Protection Act dated 29.08.1997 (uniform text: Journal of Laws of the Republic of Poland 2002 No 101, item 926 with further amendments)."
]]>
http://praca.nf.pl/Praca/1413479908/mlodszy-specjalista-w-dziale-naleznosci-(ar)-z-jez.-angielskim/karierawfinansachMłodszy Specjalista w dziale należności (AR) z jęz. angielskim-Dąbrowa Górniczahttp://praca.nf.pl/Praca/1413479908/mlodszy-specjalista-w-dziale-naleznosci-(ar)-z-jez.-angielskim/karierawfinansachWed, 30 Nov -0001 00:00:00 +0100
Młodszy Specjalista w dziale należności (AR) z jęz. angielskim
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza

KIM JESTEŚMY:

Shared Service Centre Europe to centrum usług finansowo księgowych ArcelorMittal – jednego z największych producentów stali na świecie. SSCE dostarcza szeroki zakres usług finansowo-księgowych typu “back-office”  w obrębie OtC, PtP oraz R2R. Dodatkowo SSCE świadczy specjalistyczne usługi z zakresu podatków,  SOx/IC oraz sprawozdawczości zarządczej.


Responsibilities:

  • Bezpośredni kontakt z klientem oraz działem sprzedaży w celu uzyskania terminowych płatności od klientów ArcelorMittal,
  • Obsługa kont należności Spółki z tytułu sprzedaży materiałów,
  • Terminowe i prawidłowe, zgodne z procedurą, wprowadzanie do systemu SAP dokumentów (głównie przelewów od klientów),
  • Prawidłowe księgowanie różnego rodzaju wpływów (zaliczki, czeki),
  • Analiza i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z należnościami,
  • Pomoc w realizacji celów zespołu.

Requirements:

  • Doświadczenie w dziale księgowości,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie, min B2 wg poziomów Rady Europy (mile widziane wyniki egzaminu TOEIC),
  • Mile widziana znajomość języka francuskiego lub innego języka obcego,
  • Dobra znajomość MS Excel,
  • Mile widziane doświadczenie i znajomość systemu SAP,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Analityczne myślenie,
  • Odpowiedzialność i samodyscyplina.

We offer:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Szkolenia profesjonalne oraz szkolenia językowe,
  • Dofinansowania do posiłków,
  • Bogaty pakiet socjalny obejmujący m.in. opiekę medyczną Medicover, pakiet MultiSport / MultiKino, Pracowniczy Program Emerytalny, Dofinansowanie do wypoczynku tzw. "Wczasy pod gruszą",
  • Ubezpieczenie grupowe, dodatkowy dzień wolny z okazji „Dnia Hutnika”,
  • Dofinansowania do studiów / kursów profesjonalnych.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem:

 

  APLIKUJ TERAZ  

 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
]]>
http://praca.nf.pl/Praca/1473037078/ar-team-leader/karierawfinansachAR Team Leader-Krakówhttp://praca.nf.pl/Praca/1473037078/ar-team-leader/karierawfinansachWed, 30 Nov -0001 00:00:00 +0100
Based in Ada, Michigan, Amway is one of the world's leading direct sales companies. We operate in more than 50 countries around the world offering a variety of products: health, beauty and home care. Amway Business Services Center was established in March 2010 to provide state of the art service to corporate operations across Europe, India and Africa. From graduates to highly qualified experts we hire the best professionals in the fields of Finance, Customer Service, Marketing, IT and HR. Here, you have the opportunity to add value and be valued – to achieve your professional goals and work with truly exceptional people. We believe in your potential and we value your talents.
Currently we are looking for a person for the position of:
AR Team Leader
Key activities
  • Manage and lead Cracow AR finance and accounting team
  • Support team members with solving difficult issues
  • Hands-on approach – understanding tasks of individual team members and being able to step in if needed
  • Being responsible for reviewing and approving monthly accounts reconciliations and analyzing differences
  • Control the period end close
  • Being the main point of contact for external and internal audits
  • Monitor KPI’s, Issue Log and other quality and performance tools
  • Manage relationships with stakeholders
  • Maintain a high level of employee engagement throughout training, coaching and education
  • Manage performance appraisal process and development of all direct reports
  • Perform risk assessment, prepare and execute risk mitigation plan in cooperation with Process Manager
  • Maintain Desktop Procedures for all processes handled within function
Key Qualifications required
  • Experience in people management
  • Excellent command of English, knowledge of Russian will be an asset
  • University degree (bachelor as a minimum) in accounting/finance
  • Strong leadership skills, team oriented
  • Depth knowledge of Accounts Receivable
  • Professional approach to work
  • Strong customer driven focus
  • Strong interpersonal skills with ability and confidence to operate at senior levels
  • Strong communication skills
  • Process excellence approach
  • Experience with ERP and accounting systems; Oracle, AS400
  • Sound practical knowledge of MS office tools (Excel, Word, PowerPoint)
  • Good knowledge and understanding of accounting controls
What we offer
  • The opportunity to work in a multicultural company
  • Attractive salary
  • Benefit package
  • Supportive international team environment
How to apply

If you are interested in this job, please send your application via "Apply" button.

 

The following statement should be enclosed to your application:
"I hereby give consent for my personal data included in my application to be processed by Amway Business Centre-Europe Sp. z o.o. located in Zabierzów (adres: Krakowska 280 str., 32-080 Zabierzów) for the purposes of current and future recruitment processes, in accordance with the Personal Data Protection Act dated 29.08.1997 (uniform text: Journal of Laws of the Republic of Poland 2002 No 101, item 926 with further amendments)."
]]>
http://praca.nf.pl/Praca/1509404434/starszy-specjalista-ds.-ksiegowosci-w-dziale-ksiegi-glownej/karierawfinansachStarszy specjalista ds. księgowości w dziale Księgi Głównej-Dąbrowa Górniczahttp://praca.nf.pl/Praca/1509404434/starszy-specjalista-ds.-ksiegowosci-w-dziale-ksiegi-glownej/karierawfinansachWed, 30 Nov -0001 00:00:00 +0100
Starszy specjalista ds. księgowości w dziale Księgi Głównej
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza

KIM JESTEŚMY:

Shared Service Centre Europe to centrum usług finansowo księgowych ArcelorMittal – jednego z największych producentów stali na świecie. SSCE dostarcza szeroki zakres usług finansowo-księgowych typu “back-office”  w obrębie OtC, PtP oraz R2R. Dodatkowo SSCE świadczy specjalistyczne usługi z zakresu podatków,  SOx/IC oraz sprawozdawczości zarządczej.


Zakres obowiązków:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych w sposób zgodny z przepisami prawa bilansowego i zasadami przyjętymi przez obsługiwaną Spółkę
  • przygotowywanie sprawozdań i deklaracji (w tym sprawozdań NBP i GUS) zgodnie z przepisami prawa i wytycznymi Grupy ArcelorMittal
  • raportowanie w systemie i wg standardów Grupy ArcelorMittal
  • weryfikacja i analiza dokumentów pod kątem deklaracji VAT w Spółce
  • księgowania w zakresie środków trwałych
  • prowadzenie rejestru środków trwałych (ich aktywowanie, księgowanie amortyzacji)
  • analiza, przygotowanie i księgowanie dokumentów PK dotyczących KG, księgowania związane z zamknięciem miesiąca (np. wycena rozrachunków, wiekowanie należności, przegrupowanie sald, aktualizowanie rezerw i odpisów aktualizujących)
  • terminowe i poprawne zamknięcie miesiąca/roku; uzgadnianie sald prowadzonych kont, w tym sald rozrachunków (włączając interco reconciliation)
  • księgowanie i archiwizacja dokumentów dotyczących m.in. zapasów, środków trwałych, rezerw, listy płac, rozliczania inwentaryzacji  
  • kontrola prawidłowości i terminowości księgowań na kontach obsługiwanej Spółki
  • przygotowanie sprawozdania finansowego obsługiwanej Spółki oraz współpraca z biegłym rewidentem podczas badania bilansu
  • analizy, przygotowywanie raportów i innej dokumentacji
  • śledzenie na bieżąco przepisów z zakresu rachunkowości i ich wdrażanie
  • regularny kontakt z klientem wewnętrznym/zewnętrznym
  • udział w projektach ciągłego doskonalenia; usprawnianie procesów i procedur

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane w obszarze finansów i księgowości
  • dobra znajomość przepisów rachunkowości, wiedza z zakresu IFRS
  • wiedza z obszaru środków trwałych i odroczonego podatku dochodowego (ustawa o rachunkowości, ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych)
  • min. 2 lata doświadczenia w obszarze pełnej księgowości średniej lub dużej spółki lub w dziale księgi głównej (GL) SSC/BPO
  • min. 1 roczne doświadczenie w obszarze środków trwałych średniej lub dużej spółki
  • znajomość języka angielskiego – w stopniu umożliwiającym komunikację w mowie i piśmie
  • mile widziane doświadczenie w pracy w SSC/BPO
  • doświadczenie w pracy z systemem SAP będzie znaczącym atutem
  • praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności programu MS Excel
  • umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu, dyspozycyjność
  • bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, przejawianie inicjatywy, otwartość na zmiany
  • terminowość w realizacji zadań
  • komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia

Oferujemy:

  • pracę w międzynarodowym środowisku,
  • szkolenia profesjonalne oraz szkolenia językowe,
  • dofinansowanie do posiłków,
  • bogaty pakiet socjalny obejmujący m.in. opiekę medyczną Medicover, pakiet MultiSport/MultiKino, Pracowniczy Program Emerytalny, dofinansowanie do wypoczynku tzw. "Wczasy pod gruszą",
  • ubezpieczenie grupowe,
  • dodatkowy dzień wolny z okazji „Dnia Hutnika”,
  • dofinansowania do studiów / kursów profesjonalnych,
  • miejsce pracy: Centrum Obsługi Finansowej SSF PL - Katowice, docelowo: AM SSCE – Dąbrowa Górnicza
     

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem:

 

  APLIKUJ TERAZ  

 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
]]>
http://praca.nf.pl/Praca/1526960036/ap-team-leader/karierawfinansachAP Team Leader-Krakówhttp://praca.nf.pl/Praca/1526960036/ap-team-leader/karierawfinansachWed, 30 Nov -0001 00:00:00 +0100
Based in Ada, Michigan, Amway is one of the world's leading direct sales companies. We operate in more than 50 countries around the world offering a variety of products: health, beauty and home care. Amway Business Services Center was established in March 2010 to provide state of the art service to corporate operations across Europe, India and Africa. From graduates to highly qualified experts we hire the best professionals in the fields of Finance, Customer Service, Marketing, IT and HR. Here, you have the opportunity to add value and be valued – to achieve your professional goals and work with truly exceptional people. We believe in your potential and we value your talents.
Currently we are looking for a person for the position of:
AP Team Leader
Key activities
  • Manage and lead AP finance and accounting team of approx. 7-9 Accountants / Senior Accountants
  • Be responsible for approving Balance Sheet Reconciliation (in their area of responsibility) and analyzing month to month variances
  • Control the period end close
  • Support team members with solving difficult issues
  • Be the main point of contact for external and internal audits
  • Monitor KPI’s and other quality and performance tools
  • Manage relationships with various stakeholders
  • Maintain a high level of employee engagement throughout training, coaching and education
  • Manage performance appraisal process and development of all direct reports
  • Perform risk assessment, prepare and execute risk mitigation plan in cooperation with Process Manager
  • Maintain Desktop Procedures for all processes handled within function
Key Qualifications required
  • Bachelor’s degree in finance, business or accounting
  • 5+ years of experience in accounting (AP process preferred)
  • At least 1 year experience in leading the team
  • Broad based experience in accounting and financial systems
  • Project management experience
  • Experience in interfacing with business customers in defining procurement service requirements or procurement/accounting information
  • Experience in procurement process improvement and application systems implementation
  • Experience with Oracle EBS
What we offer
  • The opportunity to work in a multicultural company
  • Attractive salary
  • Benefit package
  • Supportive international team environment
How to apply

If you are interested in this job, please send your application via "Apply" button.

 

The following statement should be enclosed to your application:
"I hereby give consent for my personal data included in my application to be processed by Amway Business Centre-Europe Sp. z o.o. located in Zabierzów (adres: Krakowska 280 str., 32-080 Zabierzów) for the purposes of current and future recruitment processes, in accordance with the Personal Data Protection Act dated 29.08.1997 (uniform text: Journal of Laws of the Republic of Poland 2002 No 101, item 926 with further amendments)."
]]>
http://praca.nf.pl/Praca/1580403522/praktykant-w-biurze-pocztowym/karierawfinansachPraktykant w Biurze Pocztowym-Dąbrowa Górniczahttp://praca.nf.pl/Praca/1580403522/praktykant-w-biurze-pocztowym/karierawfinansachWed, 30 Nov -0001 00:00:00 +0100
Praktykant w Biurze Pocztowym
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza

KIM JESTEŚMY:

Shared Service Centre Europe to centrum usług finansowo księgowych ArcelorMittal – jednego z największych producentów stali na świecie. SSCE dostarcza szeroki zakres usług finansowo-księgowych typu “back-office”  w obrębie OtC, PtP oraz R2R. Dodatkowo SSCE świadczy specjalistyczne usługi z zakresu podatków,  SOx/IC oraz sprawozdawczości zarządczej.


 

Zakres obowiązków:

 
  • Praca w Zespole Biura Pocztowego przy odbiorze, skanowaniu i weryfikacji dokumentów
  • Podział otrzymanych dokumentów na jednostki
  • Barkodowanie
  • Skanowanie
  • Weryfikacja w systemie Readsoft Verify
  • Udział w pracy całego zespołu i pomoc w realizacji pilnych zadań 
  • Praca w Zespole Biura Pocztowego przy odbiorze, skanowaniu i weryfikacji dokumentów
  • Podział otrzymanych dokumentów na jednostki
  • Barkodowanie
  • Skanowanie
  • Weryfikacja w systemie Readsoft Verify
  • Udział w pracy całego zespołu i pomoc w realizacji pilnych zadań

 

 

 Od kandydatów oczekujemy:

 
  • Doskonała organizacja pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dokładność i spostrzegawczość
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Gotowość do uczenia się nowych rzeczy
  • Dyspozycyjność minimum 80h w miesiącu, zachowanie statusu studenta w perspektywie co najmniej 9 miesięcy
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (będzie dodatkowym atutem)

 

 

Firma oferuje:

  • Ciekawa praca i nowoczesne narzędzia pracy
  • Praca w międzynarodowym środowisku
     
 

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem:

 

  APLIKUJ TERAZ  

 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
]]>
http://praca.nf.pl/Praca/2119290661/pakowacz/pracodawcaPAKOWACZ-Kaliszhttp://praca.nf.pl/Praca/2119290661/pakowacz/pracodawcaWed, 31 Oct 2018 11:38:44 +0100http://praca.nf.pl/Praca/2114677635/magazynier-wydania-towaru-kontroler-przyjecia-towaru/pracodawcaMagazynier Wydania Towaru/ Kontroler przyjęcia towaru-Gliwicehttp://praca.nf.pl/Praca/2114677635/magazynier-wydania-towaru-kontroler-przyjecia-towaru/pracodawcaFri, 26 Oct 2018 10:13:22 +0200