Nowoczesna Firma (prace) - www.nf.plhttp://praca.nf.plplCopyright (c) Nowoczesna Firma All rights reserved.Mon, 11 Dec 2017 01:25:30 +0100Nowoczesna Firma (prace) - www.nf.plhttp://z.nf.pl/i/logo_nf_60.gifhttp://www.nf.pl6032http://praca.nf.pl/Praca/1640865904/asystentka-dzialu-handlowego/pracaAsystent/ka Działu Handlowego-RZESZÓWhttp://praca.nf.pl/Praca/1640865904/asystentka-dzialu-handlowego/pracaFri, 10 Nov 2017 09:21:55 +0100Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będą należały:

  • Aktywne wspieranie pracy działu sprzedaży poprzez przygotowywanie ofert i materiałów informacyjnych dla klientów, aktualizację bazy danych.

  • Sporządzanie statystyk, raportów i analiz dla działu sprzedaży.

  • Prowadzenie spraw administracyjno-biurowych oddziału.

Oferujemy:


  • Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę na czas określony do końca września 2018 r. przez firmę zewnętrzną z możliwością przedłużenia zatrudnienia na stałe.

  • Szkolenia wdrażające, wsparcie merytoryczne.

  • Pakiet socjalny.

  • Pracę z produktem należącym do ścisłej czołówki w swej branży.

Oczekujemy:


  • Wykształcenia średniego lub wyższego.

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale handlowym/sprzedaży.

  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego i/lub angielskiego.

  • Bardzo dobrej umiejętności obsługi komputera (Word, Excel, Outlook).

  • Mile widziana znajomość SAP.

  • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów i umiejętności podejmowania trafnych decyzji.

  • Dynamizmu, zorganizowania i przedsiębiorczości w działaniu.

http://www.praca.pl/asystent-ka-dzialu-handlowego_1848154.html]]>
http://praca.nf.pl/Praca/1633285415/sales-assistant-with-lithuanian-and-russian/pracodawcaSales Assistant with Lithuanian and Russian-Warszawahttp://praca.nf.pl/Praca/1633285415/sales-assistant-with-lithuanian-and-russian/pracodawcaSat, 04 Nov 2017 10:30:16 +0100
Requirements:
  • Precise and detail oriented
  • Good communication skills
  • Fluent in English (both verbal and written)
  • Fluent Lithuanian and Russian (both verbal and written)
  • Strong MS Office skills, especially Word and Excel
  • Strong multi-tasking skills
  • Ability to work in an international environment under pressure
  • Minimum 1 year's practice in similar fields

Role:
Assistance in the day-to-day activities of Trading Desk, which includes:
  • Analyse your market, prioritise your leads and turn them into Clients and transactions
  • Understand your Clients to build long term relationships
  • Know Your Customer and Client Due Diligence producers
  • Contract management
  • Assistance in marketing campaigns
  • Assistance in the general operations of the company

What our Client offers:
  • Dynamic, international team
  • Long-term position
  • Modern environment
  • Competitive salary

Join our Client’s Carbon Trading Desk as a Sales Assistant now! Click Apply!]]>
http://praca.nf.pl/Praca/1633285426/asystent-w-dziale-sprzedazy/pracodawcaAsystent w dziale sprzedaży-Warszawahttp://praca.nf.pl/Praca/1633285426/asystent-w-dziale-sprzedazy/pracodawcaSat, 04 Nov 2017 10:30:16 +0100Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży leasingowej, poszukujemy kandydatów do pracy na okres 2-3 miesięcy, z realną możliwością przedłużenia współpracy, na stanowisku Asystenta w Dziale Sprzedaży

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowywanie umów handlowych, wprowadzanie danych, kompletowanie dokumentacji oraz bieżące wsparcie pracowników działu.

Poszukujemy kandydatów mających za sobą pierwsze doświadczenia w dziale sprzedaży lub administracji, komunikatywnie posługujących się językiem angielskim (min. B1), posiadających praktyczną umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych. Szukamy osób inteligentnych o wysokich kompetencjach komunikacyjnych i interpersonalnych.

Nasz Klient oferuje pracę w pozytywnej atmosferze, atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku.]]>
http://praca.nf.pl/Praca/1633285429/(junior)-executive-assistant/pracodawca(Junior) Executive Assistant-Warszawahttp://praca.nf.pl/Praca/1633285429/(junior)-executive-assistant/pracodawcaSat, 04 Nov 2017 10:30:16 +0100
Asystenta/-tki Zarządu (Junior Executive Assistant)

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie wspieranie dwuosobowego Zarządu w realizacji codziennych obowiązków, organizacja i obsługa spotkań, zarządzanie kalendarzem spotkań przełożonych, przygotowywanie raportów, prezentacji i tłumaczeń w języku angielskim, jak również przygotowywanie dokumentów i materiałów na spotkania oraz wyjazdy przełożonych, współpraca z instytucjami oraz Klientami Spółki.

Od Kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego (min. licencjat), biegłej znajomości języka angielskiego - C1 (znajomość innych języków obcych, zwłaszcza niemieckiego, mile widziana) oraz biegłej znajomości obsługi komputera (MS Office) i sprzętu biurowego. Kandydaci powinni posiadać minimum rok ale nie wiecej niż 2lata doświadczenia na analogicznym stanowisku.

Wymagana jest również wysoka kultura osobista, duża samodzielność, umiejętność radzenia sobie ze złożonymi zadaniami i proaktywna postawa.
Idealny kandydat powinien posiadać wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, być zaangażowany, terminowy oraz kreatywny.

Klient oferuje zatrudnienie na umowę o pracę (okres próbny 3 m-ce) oraz pakiet medyczny w ramach benefitów pozapłacowych.Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.

Lokalizacja: Warszawa Ochota.]]>
http://praca.nf.pl/Praca/1612242931/asystent-dzialu-sprzedazy/pracodawcaAsystent Działu Sprzedaży-Warszawahttp://praca.nf.pl/Praca/1612242931/asystent-dzialu-sprzedazy/pracodawcaThu, 19 Oct 2017 10:30:21 +0200http://praca.nf.pl/Praca/1610911243/executive-assistant-with-spanish/pracodawcaExecutive Assistant with Spanish-Poznańhttp://praca.nf.pl/Praca/1610911243/executive-assistant-with-spanish/pracodawcaWed, 18 Oct 2017 10:30:17 +0200Your new company
An international company and a prestigious organization which provides consulting services all over the world is looking for candidates interested in working in Poznan on a position of an Assistant with Spanish.

Your new role
On an Assistant position you will be responsible for diary management, managing complex travel arrangements, monitoring internal and external correspondence. Additionally, you will be preparing presentations, cooperating with clients and teams, monitoring emails and respond as appropriate, organize internal conferences and personnel committees.

What you'll need to succeed
We are looking for people who speak fluent Spanish (C1) and English (B2). Additionally, proven organizational skills working with complex diaries, ability to handle deadlines with excellent time management, ability to work independently as well as in a group.

What you'll get in return
A full time job in international environment with stable employment conditions, opportunities of individual growth in multinational company, comprehensive salary and a social benefits package as well as training and development.

What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.]]>
http://praca.nf.pl/Praca/1601648947/executive-assistant-(mf)/pracodawcaEXECUTIVE ASSISTANT (M/F)-Katowicehttp://praca.nf.pl/Praca/1601648947/executive-assistant-(mf)/pracodawcaWed, 11 Oct 2017 10:30:26 +0200
  • Communicate and cooperate with middle and top management within the Group
  • Plan and schedule meetings (in person, calls)
  • Coordinate times suitable for stakeholders and send invites
  • Cooperate with associates with regard to meetings and business travels
  • Book conference rooms
  • Arrange travels - book flights and accommodations
  • Organize and update manager's calendars
  • Sort and distribute communications in a timely manner
  • Maintain contact lists
  • Resolve office-related malfunctions and respond to requests or issues
  • Coordinate with other departments to ensure compliance with established policies
  • Organize office and assist associates in ways that optimize procedures
    • High school diploma - Master's degree
    • Proven experience as an Administrative Assistant or similar
    • Previous experience in multinational company will be an advantage
    • Very good command of English is a must
    • Command of German or French will be an advantage
    • Proficiency in MS Office, especially Outlook
    • Knowledge of communication tools like Skype, cloud services
    • "Can do" attitude
    • Strong organizational skills with the ability to multi-task
    • Excellent time management skills and the ability to prioritize work
    • Analytical abilities and aptitude in problem-solving
    • Flexibility to changes
    • Excellent written and verbal communication skills
    • Knowledge of time zones and European international airports will be an advantage
    • Challenging work in multinational well-known company
    • Gaining rich professional experience
    • Ability to participate in team building
    • Contract of employment
    • Attractive salary and social package
    • Laptop and mobile phone
    • Possibility of remote work - 100% home office
    ]]>
    http://praca.nf.pl/Praca/1596403713/asystentka-dzialu-handlowego/pracodawcaAsystentka Działu Handlowego-Lubońhttp://praca.nf.pl/Praca/1596403713/asystentka-dzialu-handlowego/pracodawcaSat, 07 Oct 2017 10:30:22 +0200Podstawowe zadania realizowane na stanowisku:

    • samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów - zarówno z wewnętrznej bazy, jak i przez Internet
    • utrzymywanie relacji i kontakt z aktualnymi klientami firmy
    • współpraca z przedstawicielem handlowym - umawianie spotkań w celu prezentacji oferty
    • uzupełnianie wewnętrznego programu komputerowego

    Oczekujemy:

    • doświadczenia handlowego lub sprzedażowego - mile widziane w sprzedaży telefonicznej lub innego rodzaju kontakcie z klientem
    • determinacja i ukierunkowanie na cel
    • łatwości w nawiązaniu kontaktów i siły przebicia

    Oferujemy:

    • zatrudnienie na cały etat w oparciu o umowę o pracę
    • stabilną podstawę i atrakcyjny, przejrzysty system prowizyjny
    • elastyczne godziny pracy: start między 8 a 9
    • liczne szkolenia: wdrożeniowe, wewnętrzne, sprzedażowe
    • możliwość uczestniczenia w lekcjach j. niemieckiego w godzinach pracy
    ]]>
    http://praca.nf.pl/Praca/1596404181/executive-assistant/pracodawcaEXECUTIVE ASSISTANT-Warszawahttp://praca.nf.pl/Praca/1596404181/executive-assistant/pracodawcaSat, 07 Oct 2017 10:30:19 +0200
    Asystenta/-tki Zarządu

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie wspieranie Zarządu w realizacji codziennych obowiązków, organizacja i obsługa spotkań, zarządzanie kalendarzem spotkań przełożonych, przygotowywanie raportów, prezentacji i tłumaczeń w języku angielskim, jak również przygotowywanie dokumentów i materiałów na spotkania oraz wyjazdy przełożonych, współpraca z instytucjami oraz Klientami Spółki.

    Od Kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego (min. licencjat), biegłej znajomości języka angielskiego - C1 (znajomość innych języków obcych, zwłaszcza niemieckiego, mile widziana) oraz biegłej znajomości obsługi komputera (MS Office) i sprzętu biurowego. Kandydaci powinni posiadać min. rok doświadczenia na analogicznym stanowisku.

    Wymagana jest również wysoka kultura osobista, duża samodzielność, umiejętność radzenia sobie ze złożonymi zadaniami i proaktywna postawa.
    Idealny kandydat powinien posiadać wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, być zaangażowany, terminowy oraz kreatywny.

    Klient oferuje zatrudnienie na umowę o pracę (okres próbny 3 m-ce) oraz pakiet medyczny w ramach benefitów pozapłacowych.Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.

    Lokalizacja: Warszawa Ochota.]]>
    http://praca.nf.pl/Praca/1595083008/asystent-sprzedazy/pracodawcaAsystent sprzedaży-Warszawahttp://praca.nf.pl/Praca/1595083008/asystent-sprzedazy/pracodawcaFri, 06 Oct 2017 10:30:50 +0200
    Sales Assistant

    Praca w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin w głównych Galeriach Handlowych w Warszawie (Złote Tarasy, Galeria Mokotów, Arkadia, Sadyba Best Mall).

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższych standardów obsługi Klienta w butiku, badanie potrzeb Klienta, udzielanie kompleksowej informacji o produktach i obowiązujących promocjach, transakcje kasowe, pakowanie produktów na prezenty oraz sprzedaż komplementarną.

    Dodatkowo, zatrudniona osoba będzie pełniła na co dzień funkcję ambasadora marki, kładąc nacisk na budowę trwałych relacji z Klientami.

    Jeśli jesteś pasjonatem mody i biżuterii, a ponadto cechuje Cię otwartość, komunikatywność, pozytywne nastawienie i potrafisz utrzymywać dobre relacje z Klientami oraz jesteś dostępny/a do pracy od 2 listopada do 31 stycznia, w tym w większość weekendów : koniecznie APLIKUJ!Możesz również polecić swojego znajomego, który spełnia powyższe wymagania.

    Mile widziani Kandydaci z doświadczeniem w sprzedaży w markach odzieżowych, kosmetycznych, biżuteryjnych i pokrewnych oraz znający język angielski w stopniu umożliwiającym prostą rozmowę z Klientem.

    Oferujemy wynagrodzenie 17,60 zł/h, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres 3 m-cy (02.11.2017 - 31.01.2018; możliwość przedłużenia po tym okresie) bezpośrednio u Klienta, oraz możliwości pracy dla międzynarodowej, prestiżowej marki biżuteryjnej.

    Zgłoś się klikając "Aplikuj teraz".]]>