Nowoczesna Firma (prace) - www.nf.plhttp://praca.nf.plplCopyright (c) Nowoczesna Firma All rights reserved.Sun, 27 May 2018 23:15:35 +0200Nowoczesna Firma (prace) - www.nf.plhttp://z.nf.pl/i/logo_nf_60.gifhttp://www.nf.pl6032http://praca.nf.pl/Praca/1923210239/programista-w-dziale-serwisu-ms-sql.netbazy-danych/pracodawcaProgramista w dziale serwisu MS SQL/.NET/Bazy danych-Warszawahttp://praca.nf.pl/Praca/1923210239/programista-w-dziale-serwisu-ms-sql.netbazy-danych/pracodawcaFri, 25 May 2018 10:30:57 +0200
Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (profil informatyczny),
  • dobra znajomość relacyjnych baz danych, szczególnie MS SQL,
  • znajomość środowiska MS Visual Studio .NET,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • samodzielność i zorientowanie na cele,
  • chęć nauki i poszerzania umiejętności.


Dodatkowe atuty:

  • bardzo mile widziana znajomość ASP.NET MVC oraz jQuery, JavaScript, CSS, XML.


Oferujemy:

  • udział w ciekawych projektach związaną z najnowszymi technologiami dla znanych firm,
  • profesjonalny rozwój zawodowy (certyfikacje, szkolenia),
  • realny wpływ na projekt i wysłuchanie każdego pomysłu, propozycji,
  • stabilność zatrudnienia i wynagrodzenia,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • umowa o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników.


Obowiązki:

  • współpraca z Klientem w rozwiązywaniu zgłoszeń serwisowych,
  • projektowanie i realizacja zgłoszonych modyfikacji systemu,
  • analiza i obsługa zgłoszeń serwisowych,
  • współpraca z serwisem korporacyjnym.
]]>
http://praca.nf.pl/Praca/1923210240/salesforce-configuration-analyst/pracodawcaSalesforce Configuration Analyst-Warszawahttp://praca.nf.pl/Praca/1923210240/salesforce-configuration-analyst/pracodawcaFri, 25 May 2018 10:30:57 +0200
Requirements:

  • At least Bachelor, or Engineering degree in Technology, or related field.
  • 1-2 years Salesforce experience, strong knowledge of Salesforce platform. Salesforce Admin Certification required.
  • Previous experience with development and maintaining SFDC Visual Force pages, Apex classes & triggers (preferred but not required)
  • Advanced Excel skills and all MS Office applications.
  • Ability to reasonably estimate the time for tasks and then meet deadlines set by those estimates; ability to quickly and effectively prioritize multiple requests
  • Experience with data management, transformation, cleaning, and de-duplication
  • Understanding of relational databases and data integration tools
  • Excellent communication and analytical skills
  • Ability to work independently, as well as part of a team. *Desire to interact with and help end users.
  • Fluent English


We offer:

  • Competitive salary adequate to your skills and performance
  • Improving your skills by participating in training and mentoring programs
  • Advancing your career by choosing from different career paths (technical, management)
  • Broadening your horizons by working in an open and supportive multicultural environment
  • Working in a friendly and relaxed atmosphere created by a lot of bonding events and activities


Responsibilities:

  • Maintains business systems including identifying, implementing and managing tools/systems.
  • Participate in design of new enhancements and business processes that will improve operational efficiency across the organization.
  • Contribute to projects including design, testing, and implementation.
  • Create and deliver appropriate documentation, training and communication around feature(s) and process changes.
  • Provide day-to-day end-user second level support Salesforce Users globally.
  • Manage user profiles, roles, permission sets, assignment rules, and license types.
  • Provide documentation on how to use Salesforce Solution.
  • Identify, diagnose, and resolve technical problems, escalate and track problems appropriately.
  • Create and customize standard and custom objects including fields (including formula fields), page layouts, security rules, workflow and validation rules.
  • Create and maintain reports and dashboards across functional groups.
  • Mobile and email process administration including design, implementation, training and support.
  • Monitor data quality, integrity and user adoption.
  • Establish, implement, and administer best practices with regards to system maintenance, security, release management, improvements, data integrity, duplicates, backups, etc.
  • Performs special assignments as requested.
]]>
http://praca.nf.pl/Praca/1923210245/administartor-baz-danych-oracle/pracodawcaAdministartor Baz danych Oracle-Warszawahttp://praca.nf.pl/Praca/1923210245/administartor-baz-danych-oracle/pracodawcaFri, 25 May 2018 10:30:57 +0200
Wymagania:

  • co najmniej 3-letniego doświadczenia w administrowaniu bazami danych Oracle
  • bardzo dobrej znajomości baz danych Oracle 11g/12c (certyfikat OCP mile widziany)
  • bardzo dobrej znajomości języka SQL
  • dobrej znajomości systemów Linux
  • dobrej znajomości języków skryptowych
  • dobrej znajomości języka angielskiego pozwalającej na rozumienie dokumentacji technicznej
  • mile widziana znajomość baz MS SQL Server oraz MySQL
  • wyższego wykształcenia (preferowane techniczne)
  • zdolności interpersonalnych
  • dyspozycyjności (dyżury)


Oferujemy:

  • współpracę w oparciu o umowę o pracę w renomowanej firmie
  • możliwość rozwoju w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej spółce
  • możliwość nauki i rozwoju
  • kulturę organizacyjną opartą na współpracy i koleżeństwie
  • atrakcyjny pakiet socjalny: prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy, dostęp do bogatej oferty platformy telewizyjnej
  • owocowe czwartki


Obowiązki:

  • administracja bazami danych Oracle 11g/12c
  • optymalizacja wydajności podległych systemów
  • archiwizacja i odtwarzanie baz danych
  • tworzenie nowych środowisk bazodanowych
  • rozwiązywanie bieżących problemów i awarii
]]>
http://praca.nf.pl/Praca/1923210247/sap-key-user-(obszar-hi-i-hr)/pracodawcaSAP Key User (obszar HI i HR)-Warszawahttp://praca.nf.pl/Praca/1923210247/sap-key-user-(obszar-hi-i-hr)/pracodawcaFri, 25 May 2018 10:30:57 +0200
Wymagania:

  • doświadczenie jako SAP Key User w obszarach SAP FI I HR
  • doświadczenie w procesach obiegów dokumentów i faktur
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • wykształcenie wyższe
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole


Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie w pracy z branżą retail


Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • udział ciekawych projektach
  • realna możliwość rozwoju zawodowego
  • praca w firmie o uznanej marce


Obowiązki:

  • przygotowanie analiz biznesowo systemowych
  • przygotowanie testów i scenariuszy testowych
  • wsparcie użytkowników biznesowych w projektach
]]>
http://praca.nf.pl/Praca/1923210249/mlodszy-analityk-biznesowy-z-doswiadczenie-w-obszarze-sap-fisap-hr/pracodawcaMłodszy analityk biznesowy z doświadczenie w obszarze SAP FI/SAP HR-Warszawahttp://praca.nf.pl/Praca/1923210249/mlodszy-analityk-biznesowy-z-doswiadczenie-w-obszarze-sap-fisap-hr/pracodawcaFri, 25 May 2018 10:30:57 +0200
Wymagania:

  • doświadczenie w obszarze SAP FI i HR
  • doświadczenie na stanowisku analityka biznesowego
  • doświadczenie w procesach obiegów dokumentów i faktur
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • wykształcenie wyższe
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole


Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie w pracy z branżą retail


Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • udział ciekawych projektach
  • realna możliwość rozwoju zawodowego
  • praca w firmie o uznanej marce


Obowiązki:

  • przygotowanie analiz biznesowo systemowych
  • przygotowanie testów i scenariuszy testowych
  • wsparcie użytkowników biznesowych w projektach
]]>
http://praca.nf.pl/Praca/1923210285/recepcjonista-recepcjonistka-na-05-etatu/pracodawcaRecepcjonista/ Recepcjonistka na 0,5 etatu-Warszawahttp://praca.nf.pl/Praca/1923210285/recepcjonista-recepcjonistka-na-05-etatu/pracodawcaFri, 25 May 2018 10:30:57 +0200
  • Bieżąca organizacja i koordynacja pracy recepcji
  • Opieka i obsługa gości również zagranicznych
  • Obsługa centrali telefonicznej
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
    • Znajomość j. angielskiego na poziomie B2
    • Praca od pon. - pt. od 10:00 do 14:00
    • Bardzo dobra znajomość pakietu Office i urządzeń biurowych
    • Miła aparycja
    • Komunikatywność
    • Stawka 20 zł/h brutto
    • Umowa zlecenie
    • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie
    • Miłą i przyjazną atmosferę pracy
    ]]>
    http://praca.nf.pl/Praca/1923210658/prawnik/pracodawcaPrawnik-Warszawahttp://praca.nf.pl/Praca/1923210658/prawnik/pracodawcaFri, 25 May 2018 10:30:57 +0200Twoja następna firma
    Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się kancelarii specjalizującej się w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw poszukujemy kandydatów na stanowisko Prawnik.

    Twoje następne stanowisko
    Osoba na stanowisku Prawnika będzie odpowiedzialna za obsługę spółek zagranicznych w tym obsługę międzynarodowych transakcji i rejestrację spółek oraz współpracę z zagranicznymi kancelariami prawnymi. Dodatkowo osoba ta zajmować się będzie doradztwem formalno - prawnym w planowaniu restrukturyzacji podmiotów przy zastosowaniu struktur międzynarodowych. Pracownik będzie mieć realny wpływ na współtworzenie ofert kancelarii.

    Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
    Poszukujemy osób z minimum 2-letnim doświadczeniem w obsłudze prawnej podmiotów korporacyjnych, które znają przepisy CFC i CRS oraz posiadają doświadczenie w zakładaniu, rejestracji i działaniu spółek zagranicznych. Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego prawniczego oraz biegłej znajomości języka angielskiego, mile widziana jest również doświadczenie w zakładaniu rachunków bankowych dla podmiotów zagranicznych.

    Co zyskujesz?
    Nasz Klient oferuje samodzielność oraz możliwość rozwoju zawodowego, stabilne zatrudnienie, możliwość udziału w konferencjach i szkoleniach branżowych, pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne - bezpłatna opieka stomatologiczna, karta Multisport).

    Co powinieneś zrobić?
    Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
    Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.]]>
    http://praca.nf.pl/Praca/1923210704/asystent-ka-zarzadu/pracodawcaASYSTENT/-KA ZARZĄDU-Warszawahttp://praca.nf.pl/Praca/1923210704/asystent-ka-zarzadu/pracodawcaFri, 25 May 2018 10:30:55 +0200Twoja następna firma
    Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży finansowej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystenta/-tki Zarządu.

    Twoje następne stanowisko
    Osoba na stanowisku Asystenta/-tki będzie odpowiedzialna za administracyjne wsparcie Dyrektorów Zarządzających, w obszarach zarządzania korespondencją, koordynacji spotkań, organizacji podróży służbowych w kraju i za granicą oraz koordynowanie wszystkich działań logistycznych z tym związanych. Kluczowymi zadaniami osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie również współpraca z kilkuosobowym zespołem administracyjnym oraz wsparcie całego biura w prowadzeniu bieżących spraw organizacyjno-logistycznych, pomoc w organizacji pracy Zarządu, edycja dokumentów.

    Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
    Poszukujemy osób, które posiadają pierwsze doświadczenia na stanowisku asystenckim zaangażowanych i lubiących pracę w zespole. Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego, biegłej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny). Atutami na stanowisku jest wysoka kultura osobista, dojrzałość i pozytywny stosunek do pracy oraz dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, Power point).

    Co zyskujesz?
    Nasz Klient oferuje ciekawy zakres obowiązków, stabilne zatrudnienie, możliwość pracy w prestiżowej firmie, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, karta sportowa). Firma posiada nowoczesne biuro w centrum Warszawy.

    Co powinieneś zrobić?
    Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
    Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.]]>
    http://praca.nf.pl/Praca/1923210707/senior-administrative-assistant/pracodawcaSenior Administrative Assistant-Warszawahttp://praca.nf.pl/Praca/1923210707/senior-administrative-assistant/pracodawcaFri, 25 May 2018 10:30:55 +0200Twoja następna firma
    Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy farmaceutycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko Senior Administrative Assistant.

    Twoje następne stanowisko
    Osoba na stanowisku Senior Administrative Assistant raportować będzie do Dyrektora Finansowego oraz kompleksowo wspierać zespół partnerski. Kluczowe zadania na tym stanowisku to współpraca z klientami, pracownikami oraz dostawcami, organizacja eventów, spotkań integracyjnych w tym odpowiedzialność za logistykę wydarzenia, opracowywanie dokumentacji, tworzenie arkuszy kalkulacyjnych, wykresów w Excel oraz prezentacji w Power Point, zarządzanie korespondencją, współpraca z innymi pracownikami w całej Europie, zarządzanie biurem (kafeteria, poczta, komunikacja z dostawcami biura), odpowiedzialność za zarządzanie sprzętem nowych pracowników.

    Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
    Poszukujemy osób, które posiadają min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, potrafiących pracować w oparciu o ścisłe procedury rynku farmaceutycznego. Od Kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego, biegłej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny), bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Excel, Power Point, Word). Atutami będzie proaktywne podejście do pracy, bardzo dobra organizacja czasu, samodzielność, rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne.

    Co zyskujesz?
    Nasz Klient oferuje pracę w miłej atmosferze w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, konkurencyjne wynagrodzenie wraz z pakietem benefitów (ubezpieczenie medyczne, ubezpieczanie na życie, karta Multisport), możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego i rozwoju.

    Co powinieneś zrobić?
    Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
    Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.]]>
    http://praca.nf.pl/Praca/1923210710/operations-manager/pracodawcaOperations Manager-Warszawahttp://praca.nf.pl/Praca/1923210710/operations-manager/pracodawcaFri, 25 May 2018 10:30:55 +0200
    Currently we’re looking for: Operations Manager

    Location: Warsaw
    Length: long term cooperation
    Job type: B2B contract / UoP
    Rate: 15 000 - 18 000 zł netto / month B2B

    We are looking for Operations Manager to join one of our teams working with the world's best WMS. Our business is growing and we would like to strengthen our team! We are currently looking for someone to take on the role in our Polish business.
    • The role includes management for a team of about 15 people and you will also have a role towards our customer, being responsible of all the running sites, both from a quality and a future improvement perspective.
    • You will be part of the management team, which includes business decisions, project execution, improving the way of working, and other topics related to the management of the organization.
    • The time perspective will be both short- and long term, to secure that the organization evolves to meet future demands and growth.

    Your main responsibilities will be:
    • Manager for a team of approximately 15 people, which consists of application consultants, developers and a project manager
    • Responsible for all customer sites, i.e. secure routines for customer service in terms of support and future improvements
    • Secure deliverables according to customer expectations and contractual compliance
    • Establish strong relations with counterparts in other group entities

    Your profile:
    • We believe you are an ambitious leader with an authentic leadership style.
    • You have previous experience from leading technical staff and always strive for continuous improvements.
    • As part of your role, we expect you to set clear targets and expectations for the individuals as well as the group.
    • We would like you to demonstrate already in the application how your leadership style has resulted in e.g. high performing teams, good business or any other great result you would like to share.
    • In addition to leadership skills, we see knowledge and experience in the areas of logistics and customer service as highly valuable but a proactive and business oriented approach is equally as important.
    • To apply you are expected to have a relevant university degree and speak Polish and English fluently

    We aim for becoming great at what we do and you will play an important role in that journey!]]>